onsdag 9 november 2011

Skrivning av inlägg till hemsidan försätter.....

Hej!

Idag har jag fortsatt mitt arbete med texterna och kan nu se slutet av tunneln, dock har jag bara skrivit en av dem men den andra kommer inte vara några problem heller. För att gå in lite djupare på det arbetet jag gjorde idag så kan jag berätta att jag enbart valt mig att presentera restauranger och nattliv för lilla torg. Jag hade planer att ta med kultur och shopping, men utbudet av affärer inte är lilla torgs starkaste sida tycker jag mig att shoppingen lämpar sig bättre för gågatan. Kulturdelen valde jag också bort av denna anledningen men även att vi vill rikta in oss speciellt på vår målgrupp och det är inte det är först i tanke för dem, utan att vi hellre presentera nattlivet och maten.

Jag har också undersökt tillgängligheten från och till lilla torg. Den nya, toppmoderna Citytunneln ligger i gångavstånd från torget som har tåg går om vartannat till Skåne, Sverige, Danmark, överallt helt enkelt. Bussar finns också enkla och bekvämt att nå, från både Centralstationen och Gustaf Adols Torg, och det ligger också i gångavstånd. 

/Jens 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar