onsdag 9 november 2011

Skriver snart inlägg

Hej Bloggen! 

Idag börjat etapp nummer två och därför har jag börjat skriva texterna på allvar. Jag har varit inne och filat på det innan, valt ut restauranger och sådant redan innan. Jag jämfört de olika och med tanke på pris, tillgänglighet och attraktivitet valt ut några preliminära restauranger som man ska besöka på lilla torg för att göra ditt besök värt. 

Jag har tittat på jämfört priserna noggrannare, jag har frågat folk i vår målgrupp som har besökt platserna sedan innan och fått deras tankar och synpunkter på restaurangerna. Detta har jag gjort för att vår sida ska få en klara, tydligare och enklare att relatera till. Jag ska fortsätta att arbeta med texterna och snart kommer de att vara klara.

/Jens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar