onsdag 19 oktober 2011

19/10

Hej Bloggen!
Idag har jag arbetat på i samma tempo och gjort framsteg. Det som vi har riktat in på tidigare har mest varit att välja ut våra resmål och planera ut våra resor. Men nu fick jag i uppgift att arbeta med geografi delen som också är lika viktig, men inte ännu haft tid att jobba med. Till en början tyckte jag det var svårt att arbeta med geografin, jag visste inte riktigt vart jag skulle börja. Men efter ett samtal med Cecilia fick jag tydliga riktlinjer att gå efter och jag började snabbt få fram användbar information. Jag inriktade mig på våra resmål i malmö för jag har mer kunskap sedan innan om dem. De punkterna jag arbetade med var kommunikationen, infrastrukturen och tillägängligheten som finns i centrala malmö.
/Jens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar